ایمپلنت دیجیتال
Digital implants

کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال بهترین گزینه ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته است. در این روش کارایی و زیبایی دندان بهتر و جراحی با سهولت بیشتر و مدت بسیار کوتاه‌تری (گاهی حدود ۱۵ دقیقه) انجام می‌شود. همچنین در این روش تعداد مراجعات به دندانپزشک بسیار کمتر است. در جراحی ایمپلنت دیجیتال، وسیله‌ای به نام surgical guide به کار می‌رود، که با استفاده از آن مکان دقیق کاشت ایمپلنت مشخص و باعث پایداری بالا و منظم بودن شکل دندان می‌شود.

فواید روش ایمپلنت دیجیتال

۱- کوتاه‌تر شدن زمان جراحی

از بهترین فواید این روش، کاهش مدت زمان کاشت ایمپلنت است، در روش جراحی دیجیتال این امکان وجود دارد، تا تمام مراحل جراحی از پیش طراحی شود، در نتیجه مراحل اجرای ایمپلنت روی استخوان فک حدود ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید.

۲- تحویل فوری روکش ایمپلنت

با استفاده از کاشت دندان به روش دیجیتال، به احتمال بسیار بالا روکش موقت در همان روز قابل دریافت خواهد بود، و همچنین در این روش بازسازی سریع‌تر است.

۳- کاهش درد و خونریزی

به گمان بسیاری از افراد ایمپلنت باعث آسیب، درد و خونریزی زیاد است، اما با روش جدید به خاطر حذف برش لثه (و سپس عدم نیاز به بخیه)، میزان درد و خونریزی به حداقل رسیده و تقریبا برابر با سایر خدمات دندانپزشکی است.

۴- مراجعه کمتر به دندانپزشک

در روش کانونشنال (متداول) این جراحی، برای انجام هر مرحله از ایمپلنت باید یک بار به دندانپزشک مراجعه شود، اما با روش دیجیتال کاشت دندان، تعداد ملاقاتهای شما با دندانپزشک به شدت کاهش می یابد.

۵- دوره بهبودی و نقاهت کوتاه

از آنجا که جراحی کاشت ایمپلنت بدون برش و بخیه انجام می‌شود، لذا زمان نقاهت بسیار کاهش ‌یافته و بیمار خیلی کمتر دچار ناراحتی می‌شود.

ایمپلنت دیجیتال

انواع ایمپلنت در خدمات کلینیک دندانپزشکی بلانش